The Best Reality Show Fight EVER — Love & Hip Hop | TMZ

Black Soul Science > Blog Posts  > The Best Reality Show Fight EVER — Love & Hip Hop | TMZ

The Best Reality Show Fight EVER — Love & Hip Hop | TMZ



All other reality shows can’t even begin to compare with the EPIC fight that went down on “Love & Hip Hop.” SUBSCRIBE: http://po.st/TMZSubscribe About TMZ: …

source

28 Comments

  • Denise Mitchell
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    Mob wives Drita

  • Emily Mc
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    it shod b called love and riff raff…lifestyles of the rich n shameless…jus sayn.

  • HecdudeH2O
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    Any tmz video deserves a dislike

  • misfit da savage
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    I don't watch reality shows for a reason these a bunch of f**** s*** and they get on TV and they make black women look bad I would never disgrace my eyes to watch this crap on TV

  • lorettalynn Davis
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    Why are they picking on Amy Grant she's totally awesome!?…Hate fucking TMZ!!!!!

  • amikatah
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    This what she said still. Loo pretty

  • cookie monster
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    Why wasn't she wearing any underwear what's up with chicks not wearing underwear it's like they're ready to fuck she just flashed her whole vagina on TV even though its censored out You basically let everybody know in America that you don't wear underwear lol

  • realtalk
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    Haha I saw this one and did not see that coming I was shocked

  • Patrick O'Reilly
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    American reality shows are just creating more wank people with shit attitudes. Young people copy all this shit and behavior.

  • bigred4464
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    Which episode was this.  Does anybody know?

  • no man
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    wow did u make up that old quote yourself

  • funsized_
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    Don't try to comment on here disrespecting black people, like other races don't fight, there's a video of a white woman taking her DAUGHTER to a park to fight another girl so don't try to make it seem like black people are the only ones who fight cause they're not.

  • Renegade10293
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    lol i love lhh, but these fights are nothing compared to bgc fights

  • Bayley I
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    DAAAMN!

  • Damani Blackburn
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    Right vvv

  • Michonne
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    Have tmz seen bgc? This Is childs play.

  • Calzonzin
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    Black people are more funny! like clowns but they get to use the jewerly and get the tv shows…

  • bb
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    whats the name of this show

  • TheRenegadeStarr
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    you would say some shit like that

  • TheRenegadeStarr
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    yes because every person whos been in a fight is a hoodrat…………

  • Belle Femme
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    thats just what comes with certain disrespect…..that goes across the "race" board…
    smh

  • Belle Femme
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    so white girlz dont brawl drunk and at clubs???? ohhh right their hood ratz too 🙂

  • Belle Femme
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    DAME she dusted her off….well deserved!!!!!

  • Jesse michel
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    Chrissy beat her ass lol

  • chouston80
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    Fuck tmz.

  • Papamonday
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    Survivor: crazy bitches….lol

  • Alex Nhep
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    haha exactly XDD

  • cicconevault
    November 26, 2017 at 4:41 pm

    this punk ass shit got nothing on bad girls club